HTML

Beltenyészet

Az egyszeri ember kapcsolata a tudatmódosító szerekkel, hatása tudatára és környezetére.

Friss topikok

  • manfred85: sziasztok! Azt kérdezném, meddig tart egy ilyen "betépett állapot"?? hány napig? És vna hogy egy... (2011.11.02. 16:28) Kázmér Válaszol

Linkblog

Archívum

Outlook

Derien 2010.04.18. 21:16

Szemezgetés egy bennfentes (B) és egy anticsaládtag (A) beszélgetéseiből, avagy B mégsem olyan reménytelen eset?

 (Rövid helyzetismertetés nem rendszeres olvasóknak. K és C drogosok és barátok. K-t kidobta csaja, mert sokat szívott, és így kénytelen odaköltözni  C-hez, akinél akkori barátnője B is ott lakott már.)

2009.11.28.  16:19:22

-NEKEM ELÉG VOLT AMIKKET AKKOR HALLOTTAM ROLAD AMIKOR K IDE KÖLTÖZÖTT  - mondta B.

-pffff... a kóla miatt teljesen paranoiásak lettek, üldözési mánia a köbön – tette hozzá A.

-TE IS VOLTÁL MINDEN CSAK EMBER NEM

- Nézd, el el is tudom hinni:D de csak mosolygok rajta:D

-MÁR ÉN IS  - folytatta B. - AZ A LEGUNDORITOBB HOGY MINDENHOL ÉS MINDENKINEK POCSKONDIÁZOTT, TELJESEN MINDEGY VOLT HOGY HOL VAGYUNK ÉS KIVEL

-  szar élete lehet, ha nincs jobb témája, mint Én

- NEM BOLDOG ÉS NEM IS LESZ MIG NEKI AZ FÁJ HA MÁS AZ

 - nem tudja kezelni a helyzetet, ez van

- SZAR AZ EGÉSZ ÉLETE AHOGY VAN DE MIRE ERRE Ő IS RÁJÖN MÁR EGYEDÜL LESZ NEKI A NEMLÉTEZŐ PÉNZE KÖRÜL FOROG AZ ÉLETE, KIVÁNCSI LESZEK MOST MI LESZ VELE AZ ALBÉRLETBEN

- Én nem. Végre boldog vagyok, hosszu idő után. Óriási nagy felelősségtől szabadultam meg, mikor elváltak utjaink, nagy teher volt ez nekem

- ÉN MIKOR ELMENT PEZSGŐT BONTOTTAM TUDOM KÖCSÖG VAGYOK, DE AZOTA NEM VESZEKSZÜNK

- lehet, hogy én folyton basztattam a cuccozás miatt, de azért tettem , mert a barátja is voltam, és ha más nem is , nekem meg kellett tennem, én megpróbáltam, tiszta a lelkiismeretem, viszont azóta megismertem valaki mást, akivel teljes és boldog életem lehet.

- ÉN IS MEGPRÓBÁLTAM SŐT AZ ELŐZŐ BARÁTNŐJE IS. MINDENKINEK UGYAN AZ A BAJA VELE. BARÁTSÁG FOGALMÁT NEM ISMERI. HA VALAKI SEGITENI AKAR NEKI AZT BASZTATÁSNAK VESZI. AMIKOE C-VEL KIABÁLTAM AZT MONDTA NEKI IS EZ HIÁNYZOTT VOLNA MIKOR MEGKAPTA SÉRTŐDŐTTEN TÁVOZOTT. ÖRÜLÖK, HOGY VÉGRE TE IS BOLDOG VAGY!

2009.12.15.  17:27:22

 - most az volt a baja C-nek hogy veled barátkozom -panaszolta B egy decemberi délután A-nak msn-en.

- az miért baj? – kérdezte A.

- és nem tetszet neki a válasz h én megválogatoma barátaim, nem értem. Most téged találtak kia multkor tudod azt mondtam

­- drogosnak drogos a barátja, én bebizonyítottam magamnak, hogy nem tartozom közéjük, és ez engem megnyugvással tölt el.

- őket nem

- sosem voltak a barátam – jegyezte meg A.

- én meg mondtam hogy eltudom dönteni hogy kivel barátkozzam, felnőt nő vagyok és vannak egyéni döntéseim bármily meglepő

- ők, a család © , K barátai, az ő seggét kötelesek nyalni, és ha K engem ki akar beszélni, a csordaszellem nevében kutya kötelességük nekik is utálni engem, még ha nekik soha nem is ártottam

- ez igy van – helyeselt B.

- ez a retardáltság első gyanús jele a szakkönyvekben:D

- és a C-re hiába van szükségem a családra nem.  És ezt nem érti a C, mikor mondtam neki hogy egyiköjüknek sem lesz életem mig nem lehet tudni hogy az egyiknek hol kezdődik a feje és a másiknak hol a segge. Amit S is idáig felépitezz azt ők maj idővel elpusztitják

- az eszme teszi őket tönkre, és mint a fuldoklók, akik egymás hátán akarnak kimászni a szárazföldre, csak egymást húzzák egyre mélyebbre, és végül fulladnak majd bele a saját szarságukba

- mily igazság, de ezek ők – helyeselt ismét B.

- idézhetsz szó szerint nekik, nem haragszom meg érte:D

- nem beszélgetünk rólad, merd ideges lesz K, tabu téma lettél, hehehehe

- nagyszerű lenne, mert már unom a csuklást!

 

 

Címkék: család barát drogos tabu reménytelen retardáltság

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://derien.blog.hu/api/trackback/id/tr951932623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása